QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

19 juni 2012

Blomsterflue 007

Nu är det ordning på racketen igen, och idag skulle jag grilla ett flygfä i farten.
Men smarta insekten satte sig på kanten av racketen; det kallar jag smart!
Det var bra, för det jag trodde var en geting (dom är dödens inomhus) var
troligen en blomsterfluga, och dom gillar jag ju egentligen.

Himla dåligt kamouflage, iallafall bland människor som inte ser skillnad.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för titten!

    Nej, jag vet inte än men jag hoppas! :)

    SvaraRadera
  2. Jagar du blomflugor med racketen? De är ju så små att de far rakt igenom hålen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte dom nårska, stora som hästar!

      Radera
  3. hahah det verkar ju skitkul att spela tennis med flygfän....bara de inte sätter sig på snedden..jaga vidare..kram

    SvaraRadera

Ja, och...?