QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 maj 2012

Utmaning igen!

Den här kommer från Helenas livet på landet blogg:

1. Tror du på spöken? Varför/varför inte?
     Nej. När det är slut så är det slut, tror jag.
2. Vilket är ditt drömjobb?
     Yta service till andra människor. 
3. Vilken är den bästa bok du läst?
     Så många.....kan inte välja....
4. Hur ser din drömresa ut?
     Solig och varm.
5. Om du skulle bjuda mig på middag, vad skulle jag få?
     Lax om du gillar fisk, annars kyckling- eller fläskfilé.
6. Vad är nöje för dig?
     Shoppa! Nejdå, men umgås/resa med familj och/eller vänner.
7. Hur ser din kommande sommar ut?
     Solig! Samt att träffa släkt och vänner.
8. Beskriv dig själv med fyra ord.
     Snäll, hjälpsam, empatisk och påhittig.
9. Vad ser du helst på tv?
     Det mesta utom sport och Top Gear o Mythbusters; usch!!! 
10. Ditt dröm-fortskaffningsmedel?
      Teleportering!

Som sist: varsågod den som känner sig (ut-)manad!
   



5 kommentarer:

  1. Tror du inte på spöken?
    Det gör jag :) har hänt för många saker som inte går att bortförklara.

    SvaraRadera
  2. TopGear gillar männin i familjen - skönt att vi har flera Tv-apparater

    SvaraRadera
  3. Trevligt med lite mer nytt om dig!

    SvaraRadera
  4. ....jag snor denna utmaning. jag är lite ombytlig så jag är tillbaka på wordpress.

    SvaraRadera

Ja, och...?