QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

20 maj 2012

Sol i sommar?

Väl hemma i Oslo igen efter trevliga dagar i Skåneland.
Jag passade på att köpa ny bikini när jag var där, både Twilfittan
och Change hade tjusiga dito i min badkarstorlek, och det till bra pris.

Men det där trosskyddet i plast ni vet? Det skulle jag ta av idag men
det funkade sämre, inte visste jag att Twilfittan  numera sålde bikinitrosor
med inbyggd brasiliansk vaxning! För det är det kommer att bli.....aj.

11 kommentarer:

  1. Haha...vad praktiskt med automatisk vaxning! Var de extra dyra eller ingick det i priset?

    SvaraRadera
  2. Aj! Allt vad gäller borttagning av hår verkar göra så ont så jag är glad att slippa (skall nog bleka min mustasch) ;)

    SvaraRadera
  3. Verkar ju smidigt att slippa tänka på bikinilinje då ;)

    SvaraRadera
  4. Borde satsa på ett par sådana då :-))
    Och ja, SOL i sommar! KRAM

    SvaraRadera
  5. Haha. Du är rolig! Hoppas du får användning för din bikini massor i sommar.

    SvaraRadera
  6. Två i en! Hur smidigt som helst :D

    SvaraRadera
  7. Hoppas du inte råkar ut för en sådan där bikinitros-under vattnet-ryckare när du har den brasilianska bikinin från Twilfit på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ...och du tror det går att rycka av mig bikinibrallan med det klistret? ne ne ne....

      Radera
  8. Jag tror vi har en rätt bra affärside på gång här.

    SvaraRadera
  9. Hehe.. Japp vad fan det skall ju ändå bort, så varför inte en klistertrosa.
    Undrar hur många gånger den fungerar? lite synd att den inte tar benen också, fast det gör den kanske om man liksom drar neråt sakta...(Ler)

    Kram från den nakna trädgårdsmästaren

    Tini Tut

    SvaraRadera

Ja, och...?