QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

22 maj 2012

Päs

Idag har jag varit ute och cyklat. Utan att använda batteriet, det tänkte jag blev bra till mördarbacken. Det tänkte inte batteriet som rätt och slätt tog slut. Så istället för benmusklerna blev det armmusklerna som fick sig en körare. En elcykel är en TUNG cykel, bara så att ni vet.

9 kommentarer:

  1. Jag tycker det är fusk med el i en cykel. Om den inte används endast för ljuset

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då skulle jag inte kunna cykla alls, tyvärr.

      Radera
  2. En elcykel vill jag också ha, då kanske jag skulle komma ut och cykla någon gång. Nu står min fina, vunna Kronancykel i förrådet och känner sig ledsen och övergiven. Den får bara komma ut och bli rastad när någon av döttrarna lånar...

    Kram

    SvaraRadera
  3. TYPISK att det strular när man verkligen behöver tekniken, eller hur?!
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Jag kan heller inte cykla :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med en elcykel orkar du kanske?

      Radera
  5. Du får ha extrabatteri med dig...eller startkablar och hejda nån som kör förbi. ;)

    SvaraRadera
  6. Det man förlorar på gungorna tar man igen på karusellerna!

    SvaraRadera

Ja, och...?