QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 maj 2012

Men va'faen??!


Har du hört sånt trams?!?

Nu måste jag börja se på vem som inte har aktiva bloggar längre,
eller har en ny blogg. Jag har brukat lägga mig som följare på den nya
utan att ta bort följandet på den gamla, men det måste jag tydligen ändra nu. 

Så det kommer jag att göra så fort jag får tid.
Snälla maila mig om jag tar bort följandet på en aktiv blogg,
det är svårt att ha översikt när det är så många, okej?
Lova!!!


*suck* 

18 kommentarer:

  1. Min är aktiv, men inte dagligen ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Storebror ser oss alltså. ;)

    SvaraRadera
  3. Hihihi... sicket nåt! Följer du 300 bloggar! Underbart!!!

    ...bäst att jag skriver nu då... har legat på latsidan där ett tag... vill ju inte tappa följare :)

    Kramen på dig!!
    Mika

    SvaraRadera
  4. Men va?! Finns det en gräns för det också...Suck vad jag tycker det är tjorvigt ibland. Själv har jag tydligen nåt med bildöverföringen...

    Trevlig måndag! :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Och hos mig har det dom senaste dagarna stått att jag inga alls följer!!!! Jag som också har en lång lång lista!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Hur tänker de egentligen?

    Inte för att jag följer bloggar med det redskapet så mycket...går in manuellt...men man kan ju tycka att det där borde vara obegränsat...säger jag som inte kan nåt om hur det fungerar..men ändå ;)

    Ha så gött :)

    SvaraRadera
  7. Följer du 300 bloggare? Då har du fullt upp skulle jag tro ;)

    Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Men oj, kanske bäst man tar sig en titt på sin lista innan den gränsen dyker upp nu då :)
    Tack för tipset...

    SvaraRadera
  9. Vad är det för trams? Hade ingen aning om att det fanns en maxgräns

    SvaraRadera
  10. Hæh?!?

    Er det en grense?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, jeg dunket hue i "antall-blogger"veggen igår!

      Radera
  11. Hur hinner du läsa 300 bloggar? Och inte blanda ihop dem? Knäppt ändå att det är en gräns.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hinner jag inte!
      Men jag har alltid haft som policy att lägga mig som följare när nån lagt till mig. Men faktiskt försöker jag läsa alla nån gång emellanåt. Jag har till nu läst "läslistan" på instrumentpanelen, men måste klura ut andra möjligheter. Vad/hur läser du själv/i?

      Radera
    2. Jag läser via bloglovin. Där kan man göra olika kategorier/listor. En del kollar jag oftare än andra...orkar sällan gå igenom hela raddan varje dag, särskilt inte när jag vill/orkar kommentera också. :)

      Radera
  12. Vilken löjlig gräns! Det borde väl vara upp till var och en hur många bloggar man vill följa!

    Jobbigt att behöva gå igenom och rensa...

    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag har visst glömt att följa en hel drös med bloggar sen jag bytte till Anne med e. Nu följer jag här i alla fall. :)

    SvaraRadera
  14. Det hade jag ingen aning om, måste nog se över min egen lista o rensa innan jag oxå får en sån kommentar.

    SvaraRadera

Ja, och...?