QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 maj 2012

Knallbra köp!

Idag har jag provat min nya cykel, och du milde så himla nöjd jag är med den!
Där satt jag och tronade som en annan gudinna på sadeln upp en av våra värsta backar medan Maken slet sig upp för egen kraft. Jag bara; "har du problem, eller?"  Fniss. Vårens bästa köp så långt!

Och ja Knasterfaster, klart jag hade hjälm! (kanske man skulle pimpa den lite...?)

7 kommentarer:

  1. Grattis till ett bra köp!
    Ett extra plus att du använder hjälm!

    SvaraRadera
  2. Det är klart du ska pimpa hjälmen! Limma fast knappar på den!

    SvaraRadera
  3. Åh, inget är som en redig cykel! Frihet! Speciellt på våren.

    SvaraRadera
  4. Haha! Kan föreställa mig hur du sval och skön sitter där och tronar på din cykel med mannen långt efter. :)

    SvaraRadera

Ja, och...?