QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 maj 2012

Jaha?

Den där dansken ska göra två filmer om kvinnlig erotik läser jag.
Men efter femtio då? Är det slut då? Har jag inte märkt.

Dålig research av honom måste jag säga.
Han borde testa ett fruntimmer över femtio, men det har han kanske inte ork till?

Dust!

14 kommentarer:

  1. Han kanske ändrar sig och gör 4 filmer, om kvinnan från födelsen upp till 100! Vi håller tummarna för det!

    SvaraRadera
  2. Men det vet du väl, inget sex efter 50 ;)

    SvaraRadera
  3. VA'??!? Det var det värsta jag har hört!!

    SvaraRadera
  4. Nu måste jag ha missat nåt?

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas på en kraftig ökning efter femtio.

    SvaraRadera
  6. Har läst nånstans att män skall akta sig för "damer" omkring de 50, om de (männen) inte råkar vara riktigt ... vältränade då ;)

    SvaraRadera
  7. Jag säger som 4U2, han är helt enkelt rädd.

    SvaraRadera
  8. Tror han planerar för en uppföljare. Nymfomanen 2. Med Olsoskånskan i huvudrollen! :D

    SvaraRadera
  9. Det är väl efter 50 man börjar ha tid?? Hoppas jag....;)

    SvaraRadera
  10. Håhåjaja. Det är sååå ute att tro att bara människor mellan 15-25 har någon sexuell lust.

    SvaraRadera
  11. Jag tycker det bara blir bättre och bättre så jag räknar med något helt fantastiskt när jag är 80 år och uppåt.

    SvaraRadera
  12. Haha, ja HAN vet väl inget om KVINNOR! Han är ju man för tjyven!

    SvaraRadera

Ja, och...?