QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 maj 2012

I krokarna

Fast så uppdollad var hon inte då

Den danska kronprinsessan Mary är en mycket sympatisk människa på fest,
det kan jag intyga. Sen att Maken (min alltså) behagade försvinna så att vi
bägge fick leta efter honom, var väl inte helt som planerat.
Och Kronprins Fredrik såg vi aldrig ens röken av.

Va'? Borta? Jag?

16 kommentarer:

  1. Que? Men spännande låter det.

    SvaraRadera
  2. *fniss* Men snygg är hon, den där Mary :-)

    SvaraRadera
  3. Letade du och Mary efter maken??? Spännande

    SvaraRadera
  4. Var maken och prinsen försvunna samtidigt? Hmmmm...

    SvaraRadera
  5. Det låter väldigt sympatiskt att hon den där Mary hjälpte dig att leta efter din make.

    SvaraRadera
  6. Låter som värsta swingerpartyt det där!

    SvaraRadera
  7. Hon ser ju snäll ut, tur hon var det vid drömde tillfälle också!

    SvaraRadera
  8. Va? Vadå? Närdå? Hurdå? Jag hänger tydligen inte alls med i svängarna....

    SvaraRadera
  9. Hahaha Hur är det möjligt att kunna drömma sånt där :)) Kuligt!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. På min dator syns inga etiketter på dina inlägg.

    SvaraRadera
  11. Hejsan

    Ja det kan man ju kalla dröm...hehe

    SvaraRadera
  12. Låter absolut som en fest man borde varit på.

    SvaraRadera
  13. Jag och frun har varit på fest med danska och svenska kungahuset. Men Mary var inte med för hon hade precis fött barn...

    Men det var inte särskilt avslappnat. Vi var si så där tusen personer som hoppades att kungahuset skulle tala med just oss.

    SvaraRadera

Ja, och...?