QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 maj 2012

11 frågor.....

...från sötaste Knasterfaster:

1. Hur ser ditt drömboende ut?
    Funkishus i ett varmare land.
2. Till vem vill du inte bli bjuden på middag?
     Nån diktator.
3. Om du var ett djur, vilket skulle du vara?
    Mås!
4. Vilket klädesplagg trivs du bäst i?
    Kjol.
5. Hur klär du dig när du ska gå på fest?
     Fint, gärna med något oväntat.
6. Vilket sällskapsspel spelar du helst?
     Kinaschack.
7. Om jag ska bjuda dig på något riktigt gott, vad bjuder jag på då?
    Kalops!
8. Hur förflyttar du dig helst?
    Beror på avståndet, men helst egen bil när det gäller längre sträckor.
9. Vad önskar du att du ägde?
    En mangel (och så önskar jag mig plats till den också!)
10. Vad är en skälig månadsinkomst?
      När man kan betala sina räkningar och samtidigt spara lite.
11. Vilken musikartist skulle du kunna lyssna på dag och natt i ett år?
       Pink Floyd (sen hade jag väl aldrig hört på dom igen).


Som vanligt är det upp till var och en om man vill kopiera detta!

4 kommentarer:

  1. Alltid kul att höra lite mer om personen bakom bloggen.
    Ha det gott! Kram.

    SvaraRadera
  2. Fyndiga svar hörrödu Osloskånskan ;)

    SvaraRadera
  3. Tack för svaren. En mås - det var oväntat! Nu blev jag väldigt sugen på kalops.

    SvaraRadera

Ja, och...?