QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

08 april 2012

Tenke, tenke.....

Om man tittar fort.......jag menar sådär in i helsickes fort.....
är inte en lagoma bit uppchoppad rabarber ganska lik en crabstick?

Jag såg en reklam på teven där det ramlade ner det jag trodde var crabsticks i en liter yoghurt....
usch....fick inte det att stämma, neee......men det var visst rabarber....därav funderingen ovan.

12 kommentarer:

  1. Ha,ha! Jo, når du seier det, så ser eg likheten:)

    SvaraRadera
  2. Så kanske det är men vette klåen om inte rabarber är godare.

    SvaraRadera
  3. Hehe, crabsticks i yoghurt, fy fasen va räligt!

    SvaraRadera
  4. Har inte tänkt på det...om jag ska vara ärlig ;)
    Ska kolla upp det där ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Har aldrig tänkt på det förrän nu...

    SvaraRadera
  6. Hahaha....kanske.............neeeejjjjjjjjj!

    SvaraRadera
  7. du har nog rätt, en viss likhet finns. hehehhe. jo, jag tog promenaden i sinnet idag. kram

    SvaraRadera
  8. Hej

    Jo det kan du faktiskt ha rätt i...haha...måste prova.

    SvaraRadera
  9. hahaha du ÄR för Underbar ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?