QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 april 2012

Mera badrum

En dröm av ett badrumsskåp!

Ursprungligen var det bara två glashyllor som följde med skåpet,
men jag tyckte det blev så stort gap/tomrum mellan hyllorna
att jag beställde två till hos en glasmästare, kostade ca 500 kr.

Sen fick jag Maken att borra hål till hyllhållare där jag tyckte det blev lagom,
och voila! så blev det mycket mer effektiv utnyttjade av platsen!

Kanske ett tips nån annan också kan ha nytta av?



17 kommentarer:

  1. Du fikk plass til utrolig mye inni det skapet, ryddig også. Men særlig vips voila synes jeg ikke det hørtes ut som. :-)

    SvaraRadera
  2. Najs :-)
    Så där gör jag med alla mina vitrinskåp. Skoskåpet hade bara tre hyllor från början, nu har det sex. Morgonkram!

    SvaraRadera
  3. Stiligt, praktiskt och ordning och reda! BRA jobbat!

    SvaraRadera
  4. Vilken organisation. Mitt ser hemskt ut jämfört med ditt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt gamla såg också ganska hemskt ut, men nu kan jag ju skryta för att jag var tvungen att röja ut och byta!

      Radera
  5. Jag hör nog till en av de få kvinnor som inte äger ett badrumsskåp. Har en enkel hylla över handfatet där ett par saker står och resten har jag lådor till.

    SvaraRadera
  6. Oppfinnsomt, og veldig ryddig.
    God påske til deg.

    SvaraRadera
  7. Jag gjorde samma sak (men inte kostade det så mycket?) när badrumsskåpet var nytt. Då var det också så där snyggt och välordnat där i. Men det har gått över.

    SvaraRadera
  8. Hmm... Jag borde nog städa våra..

    SvaraRadera
  9. Jag borde också städa ser jag...

    SvaraRadera
  10. ser bra ut. Mitt skåp är betydligt stökigare

    SvaraRadera
  11. Har du alltid sån ordning där inne eller är det bara för fotot?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stort sett ser det faktiskt ut såhär.....men jag har en herrans oreda på andra ställen!

      Radera
  12. Tipset för oss är att slänga 75% av det vi har i vårt badrumsskåp

    SvaraRadera

Ja, och...?