QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 mars 2012

Mister Handyman

Maken är en tålig man. För att få in  nya bäddsoffan i yttepytteminsta rummet blev han tvungen att skruva ner elementet och dess fäste, samt flytta två stickkontakter ca 20 cm
i tillägg till att dra nya ledningar. Men han gnäller inte, gör det bara utan att klaga.
Han säger sig till och med också nöjd med soffan vi köpt.

Det är vid sådana tillfällen  jag älskar honom lite extra.

13 kommentarer:

  1. Det förstår jag att du gör! Han låter väldigt tålmodig får jag säga!

    SvaraRadera
  2. Det var en rediger karl, såna ska man vara rädd om! Kram

    SvaraRadera
  3. När mina föräldrar på sin tid kom hem med det nyinköpta badkaret visade det sig att någon mätt fel, badkaret var 1 dm för långt. Så min far hackade i väggen och byggde en nisch.

    SvaraRadera
    Svar
    1. WOW! Tummen upp för sådana män!

      Radera
  4. Åhh vad händig han är! Min sambo är iofs händig men det glappar väldeliga i foderluckan om det blir fel och han måste bygga om halva rummet för att få in grejerna :-)

    SvaraRadera
  5. Hej

    Jag känner igen det där..hmm...hon som vill att man skall göra det omöjliga och vi män som skall lösa det..hahahahaha. Lyckas man så är man en bra "gubbe" den dagen men lyckas man inte så är man en "dålig" gubbe veckan ut..... ;)

    SvaraRadera
  6. Jag är imponerad (och inte så lite avundsjuk)

    SvaraRadera
  7. Imponerad, världns snällaste man

    SvaraRadera

Ja, och...?