QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 mars 2012

Godnatt?

Här tipsar sötaste Knasterfaster om sömn, bl a brukar hon "möblera rum" (pkt 3).
Jag för min del brukar gå shoppingrundor i olika städer jag varit i och ibland
kommer tillbaka till t ex Göteborg, Berlin, Stockholm, Köpenhamn (irl idag!)
eller Malmö och Lund. Jag glor inte på klockan (pkt 4) iheller, det får bli det det
blir och faktum är att jag klarar mig med mindre sömn nuförtiden faktiskt.

Summa summarum så sover jag alltså stort sett som en skit, men det är iallafall
roligare att ligga vaken och dag(?)drömma shoppingrundor utan att det ligger
en eim av svidd bankterminal över nejden.

Men jag är nog lite störd, det är jag nog.

4 kommentarer:

  1. Tack för tipsen, ska testa nästa gång jag ligger där och vrider och vänder mig! Ha en härlig dag i Köpenhamn!

    SvaraRadera
  2. Shoppa nu loss ordentligt i Köpenhamn!

    SvaraRadera
  3. själv brukar jag blänga ilsket på klockan och trycka på några akupressurpunkter.

    Shoppa låter roligare

    SvaraRadera
  4. Helt klart trevligare än att stirra på klockan...

    SvaraRadera

Ja, och...?