QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 mars 2012

God lördag folkens!

Livet på min blogg går trögt. Jag har hamnat i nån slags uppgiven koma över att livet rasar på och det ena efter det andra händer. Det känns som om jag förtvivlat paddlar
på för att inte bli tagen av ett snöskred av händelser jag själv inte kan styra. Men det
blir väl bättre.

Igår köpte iallafall Maken och jag en ny bäddsoffa till det minsta rummet. Maken var såå nöjd med att det bara var att stuffa in den i fina volvon. Det är bra att han nån gång får känslan av att det vekligen är nytttigt att ha en stationsvagn, som han så varmt förordar. Själv tycker jag nog att han stort sett sitter som en ensam liten duplogubbe längst fram till vänster när han är ute och kör. Idag ska det visst också tittas på en ny torktumlare, hej vad det inte går i pengabingen!

På tisdag måste jag simma, det känner jag.

9 kommentarer:

  1. Ha en bra helg! Själv ska jag tll Simrishamn!!
    Kraaam!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, varva ner lite vännen :-) Jag simmade idag! KRAM

    SvaraRadera
  3. Men jag är glad att du är här i a f. Det händer att livet går för fort och då får man sitta ner vid tillfälle.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Fru Venus simmade i HAVET, har du sett det? Finns bild. Toka.
    Det måste väl vara lite post-performance-depression du har hamnat i. Jag tänker alla underbara och konstruktiva samtal du haft i din hemstad det senaste - sånt tär!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Men så har ditt liv den senaste tiden varit fullt av händelser som du inte kunnat styra. DET tar på krafterna. Kram

    SvaraRadera
  6. Skickar kramar <3 Ibland tycker jag att livet är onödigt tufft.

    Nåja, jag har pratat med banken så jag kan shoppa loss på ett kök och en tvättstuga senare idag. Hoppas att kortet inte brinner upp ändå när jag betalar handpenningen.

    SvaraRadera
  7. Själv måste jag nog simma på onsdag!

    Ibland händer det för mycket och allt på en gång...

    SvaraRadera
  8. takk for kommentaren på bloggen min .. koselig blogg du har selv :-) Lykketil med innkjøp og ny sofa. :-)

    SvaraRadera
  9. Kram fina du- det kommer att vända. Fokusera du på det som du måste. Ibland tar livet på krafterna och då gäller det att hålla låg profil på annat för att orka och klara av.

    SvaraRadera

Ja, och...?