QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 mars 2012

Alla goda ting er tre

1. Ramphelvetet är på plats, dom började kl 0800 idag.

2. Mötet med kommunen var gjort på 20 min (jag höll mig låååångt från knivlådan)
    så nu är hemhjälpen standard, med ett tillägg på 1 timmes promenadsällskap(!)
    i veckan i tillägg till att sjukgymnasten fortsätter lite till.

3. Jag är väl hemma i Oslo igen.

Nu fäller jag in hajtänderna och satsar på att allt rullar på som vanligt igen.
Tror bestämt vi säger det.

21 kommentarer:

  1. Ohhh vad skönt att det ordnade sig till slut. (utan att du behövde använda nåt från lådan :) )

    SvaraRadera
  2. You go, girl! Shit, vad du är bra!!
    Grattis till din mamma som fått det hele på plats, och till att hon har dig..

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Strålande! Hoppas på lite lugn för dig nu...

    SvaraRadera
  4. Så skönt för henne att få komma ut på promenader nu i vår! :)

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt. Men märkligt ändå att det går att ordna. Först efter att någon behövt bli irriterad, arg, slut, ledsen osv.....
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Bra jobbat! Hoppas att allt funkar nu och att du slipper strida för sånt som är självklart. Kram!

    SvaraRadera
  7. Alltså, du, jag är ju på plats i Skåne och har en känsla av att din mamma inte är långt från mig. Säg till om du behöver någon hjälp.

    Inte för att jag vet vad det skulle vara, men ändå.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så väldigt, väldigt snällt tänkt av dig, jag ska ha det i bakhuvudet. Varm kram!

      Radera
  8. Det var allt en effektiv dag! Så skönt att en del saker är fixade nu, även om du själv fick göra grovjobbet och tjata...

    SvaraRadera
  9. BRA JOBBAT!
    Nu kan du förhoppningsvis lägga dom bekymmren på hyllan och hitta på nå't riktigt positivt och roligt i Oslo, bara för din egen skull! Beauce you'r worth it ;)

    SvaraRadera
  10. Du är fantastisk! Ja nu hoppas vi att det blir bra!

    SvaraRadera
  11. Så bra! Sleng deg på sofaen og bruk tid på deg selv nå.

    SvaraRadera
  12. BRA! Se till att ta hand om dig själv nu, varva ner lite. Vi är i Malmö en vecka i juli, säg till om vi kan göra något då. Morgonkram!

    SvaraRadera
  13. Vi håller tummarna för att det ska rulla på.

    SvaraRadera
  14. Superbra, att allt ordnat sig, FÖRHOPPNINGSVIS?????????
    Man vet aldrig med kommuner.
    Kram Anki

    SvaraRadera
  15. Hoppas det dröjer länge länge innan du behöver fälla fram vare sig hajtänder eller tigerklor igen. Heja dig! :)

    SvaraRadera
  16. Nu kan du sova gott efter jagat SOC-tanterna! Hoppas mor din har det gott!

    SvaraRadera
  17. Sådärja. Brukar ge resultat när handläggare inser att mitt emot finns en person (kvinna) som aldrig kommer att ge sig o därför är det bäst att skynda på ärendet o sätta punkt.

    SvaraRadera

Ja, och...?