QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 februari 2012

Har ni lyckats?

Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet,
lagar mat, städar, och som har ett bra jobb.
Det är viktigt att hitta en man som får dig att skratta.
Det är viktigt att hitta en man som du kan lita på och som inte ljuger.
Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.
Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.

20 kommentarer:

  1. Ha ha ja man kan ju inte få allt :)

    SvaraRadera
  2. Hahahha Jag som har ont i bihålorna fick än mer ont av att ha skrattat nu :))

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Hej

    ha ha.....det var bra inlägget...ja kanske många tjejer, kvinnor, damer måste ha så många olika män för att få uppfyllt alla de kraven...för om jag känner kvinnorna rätt så lär det kanppt finnas någon man som har allt detta i sig på samma gång? hahah

    Oj, man kanske är i riskzonen nu? hahaha

    SvaraRadera
  4. Eh...inte en endaste av dessa fyra. Inte en endaste alls faktiskt! Och det känns sååååå skönt! MEN, nu börjar det (jobbigt nog) kännas lite småtrist emellanåt. Äh, så länge det inte pockar på så där värst mycket låter jag karlaffärerna ligga nere. Japp, det gör jag!

    SvaraRadera
  5. Kan nog vara en fördel om dom inte gör. Nu har jag ju bara en, men en riktig goding! Kramar

    SvaraRadera
  6. Hohohoho! :)
    Har nesten alt i ein mann, men berre nesten..;)

    SvaraRadera
  7. ASGARV!!!
    Den bara måste jag sno och lägga upp få FB!! OK??

    SvaraRadera
  8. Ja herregud... Vissa har fyra - jag kan väl få nån?! ;-)

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha, kul du Kerstin:)

    //Lasse i Skåne - du vet vem!

    SvaraRadera
  10. "Ler" alldeles underbar, nu fick jag kvällens skratt!

    SvaraRadera

Ja, och...?