QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

14 februari 2012

Happy Valentine allihop!

Igår jobbade jag halva dagen, sen la jag mig på hjul ner mot Skåne igen.
En herrans massa fartande upp och ner på E6:an har det blivit.
Och ännu mindre tid till bloggvärlden.
Men det ska väl ta sig upp igen vad det lider.
Nu ska min duktiga Mamma hem!

10 kommentarer:

  1. håller tummarna att allt går bra

    SvaraRadera
  2. Happy Valentine på dig med!
    Kör försiktigt och hoppas mammas hemflytt går fint och att hon får den hjälp hon behöver. :)

    SvaraRadera
  3. Kör försiktigt och behöver du ett vattenhål så vet du var det finns :-)

    Markattan

    SvaraRadera
  4. Det är i alla fall bra väg att köra på. i alla fall upp till göteborg. Jag har väl typ inte kört längre norrut än så. Men när jag var liten körde familjen till Oslo. Och stannade vid svinesund. Och jag blev spådd av någon nymodig så kallad datamaskin. 7 blev mitt lyckonummer och jag skulle ha tur i kärlek med en A. Det blev det också, fast i slutet. Sju har inte gjort mig till miljonär än

    SvaraRadera
  5. Hoppas resan går bra och att det blir bra för mamma att komma hem!

    SvaraRadera
  6. Oj vad jag har missat. I min blogglista har jag inte sett att du har uppdaterat. Hoppas det går bra med din mamma. Är så trött på vissa inom vården som "har sina regler" till förbannelse!
    Och dumma anonyma kommentarer, nä jag struntar i att nämna dem, de får tigas ihjäl.
    KRAM! och kör försiktigt.

    SvaraRadera
  7. Hej

    Välkommen till Skåne var gång du är här hehe....

    Det är fint av dig att du bryr dig om din mor så, det är inte många barn som gör.

    SvaraRadera
  8. det är bra att du är med mama! :)
    kram på dig

    SvaraRadera
  9. Hoppas du körde försiktigt och kom lyckligt fram. Sov i Oxie hos brodern i natt och där var det snorhalt i morse. Hoppas du fick en skånekram i går - annars kommer här en från mig ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera

Ja, och...?