QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

18 februari 2012

Galen? Jag?

Inatt drömde jag att en rödklädd Fru Venus hälsade på mig där jag inlagd på dårhuset. Det for runt en massa patienter som hotade med sprutor med långa nålar, men jag och Fru Venus var inte rädda. Vi hade bara kul :-)

Drömtydning någon.......?

11 kommentarer:

  1. Klart vi hade! :-))
    Men du glömde att jag var supersmal!!
    Jag tror att det betyder att vi ses snart, om det blir på ett dårhus vet jag inte ;-) KRAM

    SvaraRadera
  2. Det måste verkligen betyda att ni (och vi!) ska ses, snarast.

    SvaraRadera
  3. Säger som Singelmamman att det måste betyda bloggträff

    SvaraRadera
  4. Troligen var ni de friskaste på stället :)

    SvaraRadera
  5. Drömtydningar ger jag mig inte på.

    SvaraRadera
  6. hahaha ;-)

    Nu hittade jag äntligen tillbaka hit!

    SvaraRadera
  7. Grattis till en lyckad dröm!
    Låter superhärligt på dårhuset med Fru Venus. Grattis!

    ;)

    SvaraRadera
  8. På dårhus med Fru Venus... kan ju bara betyda tok- och trevligheter!

    SvaraRadera
  9. Haha, den drömmen törs jag inte ge mig i kast med att tyda! Dock tror jag att den är enbart positiv! :)

    SvaraRadera
  10. Hahaha! Låter som att du haft en rolig natt. :)

    SvaraRadera

Ja, och...?