QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 februari 2012

Fyrpunktsbälte

Osloskånskan i 390 knyck med sikte rätt i väggen. Det är jag det i någon månad till. Träffar jag väggen (högst sannolikt) så saktas farten ner. Annars hoppas jag att livets skenande lugnar sig efter påsk. Eller kanske rent av redan i förbindelse med påsken?
Jag satsar på det.

13 kommentarer:

  1. Hos mig är det så varje vår - brukar varvas ner framåt midsommar

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer till 110% Minst...

    SvaraRadera
  3. Hej

    Oj, glöm inte hjälmen också..hehe.

    SvaraRadera
  4. Hm. Låter inte bra. Lovalova att du drar ned på tempot innan du slår i den berömda väggen!

    SvaraRadera
  5. Hoppas farten saktar ner förr hellre än senare. Och långt innan väggen.

    SvaraRadera
  6. Om du tar lite mer fart nästa gång så åker du GENOM väggen och det kan kanske vara bättre. Ta det nu lugnt och ha det gott och hoppas att blir lugnt och skönt!
    Agneta kramar

    SvaraRadera
  7. Ojj nu går de undan, växla ner lite i allafall :)

    SvaraRadera
  8. Måste du göra allt själv? Kan du inte delegera? Önskar att jag kunde hjälpa dig på något sätt. Kram

    SvaraRadera
  9. Hinner du se nåt på vägen?

    SvaraRadera
  10. Ta det lugnt Vännen. Men jag vet att det är svårt.

    Kramar om

    SvaraRadera
  11. Isch... Nej ta´t lugnt... Lätt för mig att säga, men tänk nu liiiite på dig själv.
    KRAM!

    SvaraRadera

Ja, och...?