QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

09 januari 2012

Nytt



Nya små raringar i garderoben, köpta med 30 % rabatt på rean.

Camper

I höst har jag också gått och kollat på en tjusig 3/4 lång ljus kappa,
men tyckte priset var väl saftigt: 3999:-
Men jag hade tur, för nu var den på rea, och det på 70 %-stativet!

Så med mitt sätt att räkna måste jag ju ha fått 100 % rabatt, eller hur?

Milde måne så bra jag är på att göra kap!

11 kommentarer:

  1. Snygga!
    Och 70% på kappan, vilket kap :)

    SvaraRadera
  2. Läckra! Januari är en bra shoppingmånad!

    SvaraRadera
  3. Häftiga! så då fick du kappan gratis :)
    Bra shopping!

    SvaraRadera
  4. Vilken tur somliga har! :)

    SvaraRadera
  5. dom ser underbart sköna ut!

    SvaraRadera
  6. :-))) Nobels ekonomipris har hittat årets vinnare!

    SvaraRadera

Ja, och...?