QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 januari 2012

Gott Nytt!

Som nyårslöften i år har jag lovat mig själv att sluta riva på mina nagelband.
(rev det sista igår - idiot)

Sen ska jag också bli duktigare på att göra det roliga först nån gång,
annars brukar jag alltid göra det tråkiga först (som många andra, antar jag).

Nu ska jag röja (jo, jag kan tycka det är kul).

Några har hört av sig till mig angående raset i Trondheim, och undrar om
det berört Sonen; det har det inte. Han har varit på Røros inatt, och är nu
på väg hem per bil till oss i Oslo.

Tack alla ni snälla vänliga för omtanken!

24 kommentarer:

  1. Jag ska inte röka. Det blir ett ganska bra löfte att hålla ;-) KRAM

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på det nya året. Hoppas du kommer göra en massa skoj.

    SvaraRadera
  3. Det var skönt att höra! Måna om honom nu när han kommer hem! Ha ett fint 2012!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att han är ok. Ha ett fanstastiskt 2012 och hoppas att vi träffas under året. Jag har inget direkt löfte men ska väl fortsätta med min viktresa tills jag är i mål (men det löftet är ju från september)

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på detta år! Kram

    SvaraRadera
  6. Nyårslöften...
    Jag är tyvärr "antimotnyårslöften" ;)
    Men lyckönskar alla som försöker och beundrar alla som lyckas.

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  7. Va skönt!
    Att sonen är på väg hem alltså, så du inte tror jag menar nagelbandsrivandet.... :)

    SvaraRadera
  8. Riva nagelband, med på den!!
    Ta hand om dig, hoppas dagen blir smashing, Klem Anna

    SvaraRadera
  9. Ajj de som gör så ont, du plågar dig själv :)
    jag har också skrivit till mina vänner men ej fått svar.

    Kram

    SvaraRadera
  10. Ooppss, även jag har en tumme vars nagelband jag har något slags tics att bit/riva. Nu lovar vi högtidligt att odla våra stackars skinnremsor :)

    SvaraRadera
  11. Jag har bara ett löfte, att jag ska försöka fortsätta i samma stil som förra året med motion och att ta hand om mig själv.
    En god fortsättning till er!

    SvaraRadera
  12. göra det roliga först! Den snor jag:)

    SvaraRadera
  13. En bra tanke det där att göra det roliga först!
    Fast inte skulle jag lyckas med det...
    Allt gott nu - vi pratade om dig i går med Hosanna och maken uttryckte sin stora förtjusning över vilken underbar person du är! Bara så du vet!

    SvaraRadera
  14. God fortsättning och vad skönt att sonen är "hel och hållen".
    Kärlek......Malla

    SvaraRadera
  15. Raset har jag inte alls hört talas om. Fast jag har inte hört det endaste på några nyheter iofs. Men tur att din son inte var involverad i något sådant otrevligt!

    God fortsättning på det nya året och lycka till med "orivandet"!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  16. Ja, det där var riktigt otäckt!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  17. Skönt att sonen är ok! Ha ett härligt 2012.

    Jag vet inte vad jag ska lova, kan vara det att ta tag i träningen igen. Har inte orkat under Mammas sjukdom.

    Nyårskramen!

    SvaraRadera
  18. God fortsättning och lycka till med nyårslöftet! :)

    SvaraRadera

Ja, och...?