QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 december 2011

Kolla alltid först


Den här mailen damp ner i min inkorg i torsdags:

"Kom just hem från sedvanliga torsdagsinköp.
Eftersom det inte skulle handlas så mycket stoppades det ner tre tygpåsar i väskan
och knallades iväg till coop. Väl vid kassan fylldes två kassar, men när den tredje 
skakades ut, visade det sig att det inte var en tygkasse utan ett par trosor.
Hela och rena visserligen men…..lite skämsigt".

Det var inte jag, men gurimalla så lätt det kunde varit!

22 kommentarer:

  1. Oh, herre guuuuud! Hahahahaha!

    SvaraRadera
  2. Hi,hi.

    En gång när jag var student på universitetet upptäckte jag något konstigt som stack ur byxbenet. Det var gårdagens trosor. Inte ens rena alltså... Snacka om att skämmas. :-)

    SvaraRadera
  3. Hoppsan, det är då inga små doningar hon ligger inne med ;-)

    SvaraRadera
  4. Hahahaha men toppen alltså! :D

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Jag har råkat ut för samma som desperat hemmafru en gång. Det var inte helt kul ;)

    SvaraRadera
  6. Ha! Nästan lika skämmigt som när jag tappade en tampong på kassabandet och den rullade förbi kassören, scannern och ända ner till pack-delen av bandet!!

    SvaraRadera
  7. Hahaha!!
    Jag har dragit av mig tröjan och haft som svampkasse i skogen och gått i BH:n hem genom byn men använda trosorna som shoppingkasse är ett snäpp värre!!

    SvaraRadera
  8. Hej


    Ha ha.....det är sådana händelser som är gött att skratt åt efteråt men när det sker är det pinsamt...haha.

    Ja man skall alltid titta efter innan...eller inte...för då sker ju inte mer sådan kul saker...... ;)

    SvaraRadera
  9. Ha ha ha!! Det där skulle man sett!!

    SvaraRadera
  10. Tack för varningen ;-)Men sedan jag klev på bussen med soppåsen i handen är jag på hugget.

    SvaraRadera
  11. Hahaha... det var värre än att ha ett par trosor sticka ut genom byxbenet... :D

    SvaraRadera
  12. Haha!!! Du e för skön!! :))))
    //MissFurie

    SvaraRadera
  13. He he he :-) Jag har inte varit orolig, kassörskan har trott jag fått med mig ett litet segel.

    SvaraRadera
  14. Sånt är skämmigt när det händer..men roligt efteråt :-).
    Jag har två barn som bor och jobbar i Oslo. Sonen är kock på Den Gode Café och dottern jobbar på den nya krogen Onda.

    SvaraRadera
  15. Jag halade upp en tampong tillsammans med plånboken som trillade ner på bandet idag. Tampongen, alltså, inte plånboken.

    SvaraRadera

Ja, och...?