QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 december 2011

Julstressad?

Häromdagen när jag skulle parkera i garagehuset på jobbet, hände följande: jag hittade en plats, blinkade och körde in till sidan (det är god plats ändå att passera) för att släppa förbi dom bak mig innan jag backade in i parkeringsrutan. Det är då en formligen vräker sig på tutan/hornet och skitirriterat vränger ut och fräser förbi.

För ev patienters väl och ve, så hoppas jag att han inte var hjärnkirurg,
för då kunde det fort ha blivit en dålig dag på jobbet.

10 kommentarer:

  1. Nej, jag är inte julstressad ännu.
    Fråga mig igen om en vecka...

    SvaraRadera
  2. Man får hoppas han tog ut aggressionerna där i parkeringshuset, oavsett vad han nu jobbade med, och inte på sina patienter eller medarbetare resten av dagen!

    SvaraRadera
  3. Hjärtinfarkt waiting to happen.

    SvaraRadera
  4. Idioter finns det gott om!

    SvaraRadera
  5. Du tog väl hans parkeringsplats!?

    SvaraRadera
  6. Ne...ingen julstress här. Det blir jul ändå. Usch ja vad en del är stressade. Önskar dig en fin Luciadag. Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Julklapparna var kanske slut? Panik utbröt hos bilisten då han/hon kom ihåg att det snart är jul och inga klappar blivit inköpta.

    Tja, jag som gör en del julklappar själv förbannar mig själv för att jag inte gjorde dom i somras. Nu sitter jag i halv panik och känner hur mycket stress som helst för att dom inte ska bli klara.

    Glad Lucia på dig!

    SvaraRadera
  8. han var nog dålig på att köra bil och blev nervös eftersom han inte visste om han skulle kunna passera dig eller inte... om så är fallet hoppas jag att han inte är kirurg över huvud taget

    SvaraRadera
  9. Ärligt talat så är folk värst vid juletid, man skulle kunna tycka att det borde vara tvärtom.

    SvaraRadera
  10. förhoppningsvis inte, han kankse jobbar som jultomte, de ska visst ha mycket att göra så här års har jag hört

    SvaraRadera

Ja, och...?