QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

17 december 2011

Inte säkert att jag är vuxen för det

Realisten hade häromdagen en fråga på sin blogg som verkligen fick mig att tänka till. Och sen har jag tänkt ännu mer på det faktiskt. Jag kom inte på nån annan jag skulle vilja vara, så det måste ju betyda att jag är nöjd med mig själv i det hela stora.
Tänk ändå så bra.

Tusen tack för det Cicci :-)

12 kommentarer:

  1. ....och det betyder inte heller att jag är perfekt - långt ifrån!

    SvaraRadera
  2. Jaa...Nej. Jag vill inte vara någon annan. Visst finns det vissa saker jag skulle vilja ändra på men det har inte med mig som person att göra. Kanske lite mer ytliga saker som vissa saker i utseende. Förbättra lite. Men jag får helt enkelt finna mig i som gud skapade mig :))

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. Vad bra! Kom ihåg det nästa gång du berättar om "dom" på D. DU är BÄST!

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken fråga, en intressant sådan :-) Jag vill vara mig själv fast någon annan stans :-)

    SvaraRadera
  5. Bra att du tänker så!
    Jag vill inte heller vara någon annan. Det där gällde ju bara under en dag och då tycker jag att det skulle vara spännande att vara någon annan bara för att se hur den personen tänker.

    SvaraRadera
  6. Ja, du Osloskånska, inte behöver du va nån annan inte :)

    SvaraRadera
  7. Nej varför skulle du vilja vara någon annan? Du är ju den bästa Osloskånskan som finns. Kram på dig

    SvaraRadera
  8. Ganska schysst slutsats må jag säga. Nu ska jag också gå hem och tänka lite...

    SvaraRadera
  9. Låter bra!! The one and only Osloskånskan =)
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Så härligt att du tycker det! Grattis och vårda dig själv ömt!

    SvaraRadera

Ja, och...?