QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 december 2011

Dessa sökord

"bottenpanna"
Det var nog inte riktigt här du tänkte hamna när du googlade.....

Inte du som googlade "perfekta bröst" iheller.
(herregud så fel DU hamnade!)

Men "expanderbar gardinstång" har jag nog skrutit av nån gång,
för det sitter det nämligen i samtliga fönster i ovanvåningen.

14 kommentarer:

  1. Perfekta bröst är väl alla bröst! Jag gillar att kolla sökorden som hittar till mig. Men jag förstår inte hur det går till.

    SvaraRadera
  2. Jag har potträning som ett sökord. Mig veterligen har jag inte skrivit nåt om det. :P

    SvaraRadera
  3. Jag hade en bildsökning på "naken rumpa" direkt följt av en ny sökning på "naken damrumpa". Han fick kanske upp för många rumpor av det "håriga" slaget och bättrade på sökningen sen. :))

    SvaraRadera
  4. bottenpanna??? haha
    Har faktiskt inte kollat sökorden till min blogg ska kanske ta och göra det :)

    SvaraRadera
  5. Som man frågar får man svar! Eller kanske inte , nej ;-)

    SvaraRadera
  6. Visst är det roligt att kolla sökorden och samtidigt förundras över hur det gick till. En av mina vanligaste inlänkar är swingers och spandexdräkt. Lite besvikna dom måste bli när dom inser att det inte alls är som dom tänkt sig ;-). / Nettan

    SvaraRadera
  7. Det där med snygga bröst bar väl inte så långt borta? Tänker dom inpacketerade i nåt snyggt ;-)

    SvaraRadera
  8. Jag har aldrig några sådana roliga ord när jag tittar efter så jag har slutat titta efter......kramar
    Är Oslo fint när det är julpyntat? Har aldrig varit där när det varit juletider.
    Kramar en gång till

    SvaraRadera
  9. Man undrar hur det går till liksom...

    SvaraRadera
  10. Man undrar liksom. Man kan bara inte sluta undra.

    SvaraRadera
  11. Så himla roligt att kolla statistiken, fast undrar om den stämmer... ;)

    SvaraRadera
  12. Snäckan: Jag har inte varit i city på ett tag, men det skiljer sig nog inte så mycket från andra storstäder vad det gäller juleriet.

    SvaraRadera

Ja, och...?