QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

02 december 2011

Ang sökorden

Jo det här med sökord.....jag tror inte det måste vara så att man har skrivit om det i
den egna bloggen, däremot tror jag det har med att göra att man kommenterat någon annans inlägg när man själv varit inloggad i Blogger.

(grattis Fru Oslo, det där var ju j*vligt klargörande....eller inte) 

8 kommentarer:

  1. Ehhm, jo, fast... Någon har sökt på "Marcus Birro mammas bröllop" och hamnat hos mig och jag har nog aldrig kommenterat om detta, vare sig hos mig eller någon annan. Fast nu har jag ju gjort det, så nästa som söker på det och hamnar här eller hos mig hamnar ju rätt, eller??

    Nä, det där med sökord är nog något som bara slumpas fram...

    SvaraRadera
  2. Sökord? Va... Det vet då jag ingenting om ;)

    SvaraRadera
  3. Obegripligt är vad det är!

    SvaraRadera
  4. ha ha ibland blir de bara sååå fel :)

    Ha en bra fredag! Kram

    SvaraRadera
  5. Nä ibland förstår jag inte riktigt hur det där fungerar!

    SvaraRadera
  6. du är klok som en pudel (som min far brukar säga)

    SvaraRadera
  7. nej du har helt rätt i det.
    Det var någon som googlat på "myskoxgarn" och hamnat hos mig och då är det någon som skrivt det i en kommentar hos mig, inte JAG som skrivit det. Via bla statcounter kan man se vilket inlägg som personerna kommer till då de googlat något. Rätt intressant att se.

    Och stort grattis i efterskott till dig!
    kram

    SvaraRadera

Ja, och...?