QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 november 2011

Stooor skoask

Jag har varit på IKEA och köpt en lådda till att ha skor i. Och inte vet jag hur det
gick till; men nu har jag plötsligt en HEL jädra lådda över att ha (flera nya) skokap i!
Framförhållning är bra!

(och egentligen vet jag visst hur det gick till; jag fixade bara lite större mellanrum mellan lådorna)

12 kommentarer:

  1. En klok kvinna har tänkt till ser jag ;-) Lördagskram

    SvaraRadera
  2. Framförhållning är A och O, har jag hört.

    SvaraRadera
  3. Jag som trodde att du plötsligt fått större fötter när jag läste rubriken.

    SvaraRadera
  4. Vad heter Låddan? Vi ar extremt mycket skor och behöver hitta en bra förvaring som räcker till alla skor vi har i dag och förstås framtida köp.

    SvaraRadera
  5. Att tänka fritt är stort, att tänka rätt är större. :-)

    SvaraRadera
  6. Några sådana lådor ska jag nog köpa ;-)Älskar framförhållning!

    SvaraRadera
  7. Imponerande må jag säga!!
    Här ryms samtliga mina skor på en dörrmatta...
    kram E

    SvaraRadera
  8. jamen det är ju jättebra ju, för många skor kan man nog liksom aldrig ha och då är det bra med extra utrymme för fler par. :)

    SvaraRadera
  9. Jag köpte skor igår minsann, svarta finstövlar med hög klack. Fick en låda på köpet också, som jag inte behöver. Vill du ha den? ;-)

    SvaraRadera

Ja, och...?