QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 november 2011

Se!

Bloggeri är bra!
Hade knappt slagit upp mina närsynta färrän en god väninna sett inlägget,
och kunde upplysa att det det var bara att komma och hämta nyklippta dylika
kvistar från hennes hage på eftermiddagen.


Så här fint hade hon gjort!
 
Men något smör fick jag inte tag i.....*suck*

14 kommentarer:

  1. Passar även till påsk, bara att byte pyntet

    SvaraRadera
  2. Krullbuske som jag kallar den. Det är så fint och jag hade en stor sån buske där vi bodde förut och hade med den till huset vi bodde i när vi byggde detta och fick mannen min att lova att ta den med hit. Jajamen, det har jag gjort sa han. Jag lyckades inte hitta den. Men en dag när jag gick förbi gamla huset, vad tror du står kvar där. Mannen mot väggen. Jomen, damen som köpte huset tyckte den var så fin.....ja, det var just det, det tyckte JAG också.......Karlar.
    Nu vill vi nog se hur du dekorerar din kvist!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vackert! Det ordnar sig med smöret ska du se. När alla LHCF:are har handlar klart...

    SvaraRadera
  4. Denne venninna, hun bor ikke i nærheten vel? Og legger seg tidlig, sover tungt på soverommet som IKKE har utsikt til den der busken?

    SvaraRadera
  5. Väldigt fint. Synd att hon inte hade smör också. Här finns det smör, men det hjälper ju inte dig.

    SvaraRadera
  6. Najs! Är det sant att alla LCHF:are tagit allt snö hos er?

    SvaraRadera
  7. Snyggt och annorlunda! Synd på smöret bara...

    SvaraRadera
  8. Ville inte skriva detta högre upp i fall du inte vill berätta men du skrev att du saknar din son i min blogg. Har han flyttat? Bor han inte kvar i Sverige? Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?