QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 november 2011

Nam

Nu har jag precis rört ihop en Älsklingskaka från Härjedalen (den heter så), och där
ska det vara minst två matskedar favoritlikör. Jag brukar slatta i lite mer, och nu när
jag har slickat skålen (obligatoriskt) känner jag mig alldeles porrig purrig i skateboet.

Hur ska det gå med ett sånt huvud och trollhasselkvistadventsdekoreringen?
Återstå att se, jag återkommer........tror jag.

10 kommentarer:

  1. jo så var det:) käkar magmedicin :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, hoppas du har en trevlig kväll nu då!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att kvisten kommer att hamna snyggt på sniskan ;-)

    SvaraRadera
  4. Eftersom du alltid är korthårig och välfriserad så är det väl inte ditt huvud du syftar på när du skriver skatboet, eller?
    Det lär ska finnas likör som kallas för musöppnare har jag hört. Med tanke på din felskrivning så kan det ha varit den sorten du hällde i kakan. Må så gott!

    SvaraRadera
  5. Oftast är skålslickandet godare än resultatet

    SvaraRadera
  6. Vilken trevlig julebak du har...hahhaha..mums för godis..man ej kan låta bli...Kramis

    SvaraRadera
  7. GRATTIS porris! :D
    (Jag var först!) ♥

    SvaraRadera

Ja, och...?