QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

13 november 2011

Fars Dag

Eftersom det är Fars Dag idag, så har jag köpt en slips till mig. 
Slips är en underskattad accessoar till damer.

Så här ser den ut:
Från Tieroom.

Jag tänder också ett ljus till minnet av min Far....

Och så får jag väl ta och kyssa min man :-)

11 kommentarer:

  1. Jag tänder också ljus för min far.
    Kyssa mannen var ett bra förslag ;-)

    SvaraRadera
  2. Schnygg! Var det extrapris dagen till ära?

    SvaraRadera
  3. jag gillar slips! det ska jag ha på mig ngn dag, tack för påminnselen! :)

    SvaraRadera
  4. Helt rätt! Jag har ett antal slipsar i min ägo, men måste erkänna att jag är kass på att knyta dem...
    Min älskade far, däremot (som samlar på slipsar) är en jäkel på knytandet!

    SvaraRadera
  5. slips är ett klädesplagg jag ännu inte prövat

    SvaraRadera
  6. Slips vågar jag banne mig inte på! Jag ser ju ut som en transa och det blir inte bättre med en slips!

    SvaraRadera
  7. Trevligt att få ha Osloskånskan med på laget! Välkommen till Bloggvy! :)

    Kram

    Sofia / Knaada / Bloggvy

    SvaraRadera
  8. Stilig slips, med det kan du nok dra i land noen fete, viktige millionkontrakter...:-)

    SvaraRadera
  9. Affären på torget är claire.dk och den ligger bredvid Esprit, mittemot H&M. Är du på Frölunda T ibland? Annars kanske den finns på andra ställen ?
    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?