QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 oktober 2011

Ur en blondins dagbok:

JANUARI
Lämnade tillbaka en scarf för att den satt för hårt.
FEBRUARI
Blev sparkad från apoteksjobbet, eftersom jag inte kunde trycka etiketter.
Flaskorna fick ju inte plats i etikettmaskinen!
MARS
Blev riktigt glad! Lyckades lägga ett pussel på 6 månader, fast det stod
4-6 år på kartongen.
APRIL
Satt fast i en rulltrappa hur länge som helst, under ett strömavbrott.
MAJ
Försökte mig på att åka vattenskidor, men kunde inte hitta någon sjö med
backe!
JUNI
Förlorade en tävling i bröstsim! Fick sedan reda på att de andra fuskade.
De jävlarna använde armarna!
JULI
Blev utelåst från min bil i världens regnstorm. Bilen blev dyngsur
eftersom taket var nedfällt.
AUGUSTI
Kunde inte ringa 112. Det finns ingen 12-knapp på min mobilmodell.
SEPTEMBER
Försökte klura ut varför det är så mycket W på M&M-godiset.
OKTOBER
jäkla M&M! De är så svåra att skala...
NOVEMBER
Bakade en kaka. Receptet sa att jag skulle separera 12 ägg. Så jag fick
låna ihop till 12 skålar.
DECEMBER
Gick på disco där man skulle vara över 18! Tog en jäkla tid att samla ihop
17 till som ville hänga på....

25 kommentarer:

  1. Hahahaha!! Jag är numera brunett!!

    SvaraRadera
  2. Det är banne mig inte lätt alla dagar.

    SvaraRadera
  3. Haha.. fast "blonds have more fun... or ??

    SvaraRadera
  4. *fniss* Men "livet på landets" kommentar sitter bra den också!

    SvaraRadera
  5. ;) :)
    Nu säger jag inget om mitt hårfärg, det verkar vara lite småfarligt ;)

    SvaraRadera
  6. Tur man är mörk råtta i hårfärgen....egentligen!
    Hahhhaaa! Kul! Kram

    SvaraRadera
  7. *moahaha*
    Kram
    Elle
    (brunett)

    SvaraRadera
  8. Hahaha........fd blondin numera gråndin :-)

    SvaraRadera
  9. Ha ha den var bra :)

    PS: måste kommentera anonymnr för det är de enda som fungerar
    Annasvardag

    SvaraRadera
  10. Tur jag har färgat över mitt blonda hår, hihi!

    SvaraRadera
  11. Hej

    Ha ha.....ja stackars blonda tjejer och killar. Men jag kan ännu fler blondinskämt men dom passar nog inte här ;)

    SvaraRadera
  12. Haha..ja den var ju kul!!
    :-)

    SvaraRadera
  13. I rest my case !
    Med tanke på att jag har 4 tjejer i familjen ;)
    feg?
    Ja!

    SvaraRadera
  14. ...asssåååå.... vaddå? Jag fattar inte?

    //da blonde

    *skojar bara. jag är mörk av födsel, ohejdad vana och sanslösa mängder vallongener*

    SvaraRadera
  15. Hahahaha - underbart!!!!!!!!

    SvaraRadera
  16. Tur man har rätt hårfärg då ;-)

    SvaraRadera
  17. Ha ha ha ha, her var det beste av blondinevitser samla.

    SvaraRadera
  18. Hehehe

    Öbon, som är blond

    SvaraRadera
  19. Jag har läst många blondinvitsar, men denna tar förstapriset! Helt suverän.
    (Jag själv är cendré, med en aning åt lite mörkare, absolut inte ljusare).
    /Småländskan

    SvaraRadera
  20. Haha! Härligt att få skratta lite. Tack! :)

    SvaraRadera
  21. .. och nu har jag snackat med min frissa, som ska fixa mitt hår på måndag. Jag sa att NEJ, inga LJUSA slingor numera!
    /Småländskan

    SvaraRadera
  22. Hahahaha, den var riktigt rolig

    SvaraRadera

Ja, och...?