QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

23 oktober 2011

SPA

Igår var Mamma och jag på SPA här: Vigs ängar. Helt underbart! Detta fick vi ju till
våra födelsedagar, och det gav absolut mersmak! Världens gulligaste och mycket duktiga kunniga människa skämde bort oss hela dagen med behandlingar; ansikte och fot
(en behandling i var ände!) och däremellan kroppsskrubb och aromamassage. Bastubehandling också med tre olika oljor, skikkelig digg för en som älskar bastubad. Man vill ju bara inte åka därifrån! Bra också att det var på en lördag, så kan man dassa runt efteråt i maklig takt på söndagen. Vilket vi alltså har gjort.

Ni då? Haft en bra helg?

16 kommentarer:

  1. Så deilig!
    Joda, helga har vore fin, men utan spa ;)

    SvaraRadera
  2. Det där lät ju helt fantastiskt skönt!!

    Har inte gjort något i helgen som kan matcha din!! Men den har varit helt OK i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Låter som en underbar SPA-vistelse. Och trevligt sällskap hade du också.
    Jag har haft en blandad och bra helg. Bl a träffat mamma, lördagkväll på tu man hand med min stora dotter, solig promenad och nu står älg-boeuf bourgiogne på spisen.
    Ha en skön söndag-kväll.

    SvaraRadera
  4. Vad skönt det låter! yngsta och jag ska på SPA när hon friskförklarats. Så när det blir vet vi inte. Inte var heller, men ditt ställe verkade mysigt :)

    SvaraRadera
  5. men guuud vad skönt det lät, tack jag har haft en bra helg jag med. Lugn och behaglig a´la caja

    SvaraRadera
  6. Låter härligt med spa!!

    För våran del var vi på fest i går så idag har det blivit en slappdag med barnen.

    Vicki

    SvaraRadera
  7. Låter som en helt underbar SPA-upplevelse. Hade gärna haft en sådan i höstkylan.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Det hade man gärna varit med på!!

    SvaraRadera
  9. Sådan ompyssling hade jag också behövt!

    SvaraRadera
  10. Så härligt med SPA...det älskar jag. Önskar dig nu en skön start på veckan. Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Dett var er väl unt! Helgen har varit bra med tanke på datum. Skönt!

    SvaraRadera
  12. Men vad härligt det låter!

    SvaraRadera
  13. Åh, så mysigt! Jag vill OCKSÅÅÅÅ!!!

    Jag har jobbat hela helgen.

    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  14. Jag skulle så behöva få en liten behandling av mina stela axlar.

    SvaraRadera
  15. Hejsan

    Ja det där mes SPA verkar faktiskt vara skönt....borde testa.

    SvaraRadera
  16. EN gång i veckan får jag ansiktsbehandling på arbetet och det är sååå himla skönt

    SvaraRadera

Ja, och...?