QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

27 oktober 2011

Men hatten då? (kommer)

Det drar ihop sig till ett köpstopp för Fru Oslo, för såhär kan det inte hålla på.
Men dessförinnan kan jag ju visa fina kappan som jag köpte i Dublin.
Jag lägger den på sidan för att ni ska kunna föreställa er
dom två flygplansvingeflapsen mitt fram.
Lite Star Trek-stuk över den, tycker jag.
 
Kappa från Cos.

16 kommentarer:

  1. Men handla är ju så himla skoj! Har oxå köpstopp...

    SvaraRadera
  2. Har påtvingat köpstopp :( Bara det nödvändigaste får inhandlas....en ny jacka behöver faktiskt jag!

    SvaraRadera
  3. Köpstopp va e de :)
    Snygg kappa!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den är perfekt - passar till allt!

    SvaraRadera
  5. Jättesnygg kappa! En sådan skulle jag också kunna tänka mig. Lätt!

    SvaraRadera
  6. Den var snygg! Jag har köpstopp i 5 kg till.

    SvaraRadera
  7. Vilken tuff kappa!
    Vilket material är den i? Ser nästan ut som att det kan va skinn, eller..?

    SvaraRadera
  8. Kjøpestopp er nok ikke dumt. Har aldri prøvd. Sparer antagelig mye på det...

    Fin frakk!

    SvaraRadera
  9. Ursnygg! Men varför ett köpstopp? Jag har lärt mig att pengar ska arbeta...

    SvaraRadera
  10. Hej

    Tuff kappa men "förlåt" jag tänkte på Boris Karloff när jag såg den först.....hehe

    SvaraRadera
  11. Jag kan föreställa mig hur väl den klär dig!
    Nu har jag bara sett dig i "sommar outfit", men... :-)

    SvaraRadera

Ja, och...?