QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

25 oktober 2011

Hot legs

I fjol läste jag hos Shamrock om en termokjol som hon hade köpt och
var väldigt förtjust i. Igår fick jag också tag i en, så nu kan jag ha kjol
mitt i smällkalla vintern utan att frysa benskinnet av mig!

Det är Dobsom som gör dem, och så här ser dom ut:

13 kommentarer:

  1. Syrran bor i Östersund och hon bara älskar sin termokjol. Nu funderar jag starkt på om inte jag också ska skaffa en. Det är ju lättare att dra av och på en kjol, än ett par byxor oavsett.

    SvaraRadera
  2. Oj,det var nåt nytt för mej! Måste kollas in :)

    SvaraRadera
  3. Men det kan fortfarande dra upp mellan benen så håll dom tätt ihop......Kramar

    SvaraRadera
  4. Okej, tror nog att den är praktisk och skön, men snygg ...? Nja, jag tror jag hoppar över, särskilt med tanke på att det skulle bli kallt om benen ändå, när jag måste pulsa i meterhöga drivor för att komma ut på landsvägen. Vår nästan kilometerlånga infart proppas lätt igen av snö när det blåser.

    SvaraRadera
  5. Ah,jag som älskar kjol,,,måste kolla in,,tack för tipset=)

    SvaraRadera
  6. Som att springa runt med täcke hela dagarna! Nice :-)

    SvaraRadera
  7. Verkar hur smart som helst! Tack för tipset.

    SvaraRadera
  8. Ser varmt o gosigt ut men blir det inte varmt när man kommer inomhus eller den funkar som överdragskjol? *korkad*

    SvaraRadera
  9. Jag har aldrig kjol på mig. Annat än hemma där ingen ser mig. Fast det låter som en fiffig idé dom kommit på. Varma kläder älskar jag.
    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?