QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 oktober 2011

Hollywood?

Läs mer här:
Det spelas in film på Mammas gata i stan, och det gör det lite svårt att ta sig fram.
Inte får man köra där, och inte får man gå där. Iallafall måste man vääääänta.......

Det är visst Mr Brannagh som spelar in Wallander.
Jag har inte sett röken av honom, bara det stora tivolimaskineriet runt om.

Häromdan gjorde dom en bilscen där en bil kom i full pinne
och som sen la in världens sladd så det skrek i däcken.
Varför ringde dom inte till mig?
Det hade jag fixat lätt som en plätt, jag gör det jämt!

12 kommentarer:

  1. Svindyra skådisar/stuntmän hade ju inte behövts då? Du kunde ju ha tjänat en lagom slant och blivit lite (mer) berömd på kuppen! Att filmteamet inte tänkte på det ;-D

    SvaraRadera
  2. Hej

    Jag känner igen den där avspärrningen. Har ju varit med i ett antal Wallander när dom gjordes i Svenska versionen. Det är hur kul osm helst att få agera detta "mini" skådespel. Ja det där med bilen kunde man ju fått prova...haha

    SvaraRadera
  3. Ja, det låter ju vrålspännande. Som hemmafru hade jag nog stått och tjuvkikat mest hela dagarna. Då hade jag sluppit att städa och tvätta och...

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! Då ska jag hålla mej lååångt därifrån. För med min "förmåga" att ofrivilligt hamna på fel sida filmkameror så vet man ju hur det hade gått! Suck!! ;D

    SvaraRadera
  5. Men tror du inte att dom filmade dig och väskan? I smyg så där med suddig skärpa?

    SvaraRadera
  6. Ha ha, ja du burde jo ha tilbudt dine tjenester.

    SvaraRadera
  7. ååå en ny Wallander film, vad spännande. Längtar redan. Nu är vi inne på Irene Huss. Är lite så där lagom äckligt som man vill att krimare ska vara.

    sv: Allergi tro jag inte på att dottern har som att snoret är så gulgrönt och oftast är ju snor genomskinligt när det är allergi. Nu har hon fått feber oxå och jag hänger inte riktigt med vad som händer. Annars är hon pigg, äter inte riktigt som hon ska.. men men man vet ju inte om det är någon fyra års sak eller om det har med att hon mår dåligt. Kram

    SvaraRadera
  8. Kul att få sin egen gata förevigad av Hollywood! =)

    SvaraRadera
  9. Åh då kunde jag ha fått din autograf

    SvaraRadera
  10. hihi...och jag kände då en kändis...kram

    SvaraRadera
  11. Världens bästa stad dessutom :)

    SvaraRadera

Ja, och...?