QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

31 oktober 2011

Hår och award

Imorse klippte Maken till mig i nacken (ingen fara Mamma, ankstjärten är kvar).

För ett tag sen fick jag en award av sötaste Anki på bloggen En alternativ värmekälla!
Jag har inte glömt den, det har bara varit så in i bengen travelt (mycket att göra) de
siste ukene. Tusen tack för den fina motivationen, jag blev glad över de fina orden :-)

Här kan man läsa om vad jag svarat tidigare:

12 kommentarer:

  1. Smidigt att maken kunde fixa det. Husse är inte att räkna med när det gäller sådana saker!

    SvaraRadera
  2. Då är det riktiga jobbytartider nu då om vi var två idag? Det ska bli spännande, man får alltid en kick av ett nytt jobb!

    SvaraRadera
  3. Vad bra med egen frisör :)

    SvaraRadera
  4. Sv: .......eh....vi flyttade för att det brann i huset där vi bodde. Nattikram

    SvaraRadera
  5. Händigt med en make som kan fixa frillan :-)

    SvaraRadera
  6. Läste för fort, det blev Hårvård......jag tror du är fin!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. oj, jag skulle aldrig släppa Leon i närheten av mitt hår...

    SvaraRadera
  8. Har enfaldigt nog släppt maken i närheten av håret några gånger - kommer inte ske igen, kan jag lova!
    Duktig make du måste ha! *kramen*

    SvaraRadera
  9. Herrejösses att du vågar kvinna :) min Fredrik med en sax i mitt hår- kommer aaaaaaaaaldrig att hända.

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Tjillis: Jag är nog ganska modig!

    SvaraRadera
  11. ..och vid närmare eftertanke är kanske Maken det också!

    SvaraRadera
  12. Jag skulle gärna önska att jag också hade en egen frisör här hemma. Blir allt för ofta mindre nöjd hos frisören och då stör det mig att jag dessutom fått lov att betala dyrt för det. Jag var tillräckligt desperat en gång och ville lägga saxen i min dotters händer, men hon vågade inte?!

    SvaraRadera

Ja, och...?