QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

16 oktober 2011

Far och flyger!

Hann med ett skrik den planerade jenteturen till Dublin torsdag till söndag.
Blev bl a akut illamående på en Tapas-restaurang, och tillbringade en svettig och nästansvimmande halvtimme på dametoan. Jag kan upplysa om att det inte är alla madamer som tvättar händerna efter toabesök, uärrrk!

66 mail i inkorgen, över 100 nya händelser på FB, mycket bloggeri,
jag får be om att få återkomma.

17 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu!
    Just det där att tvätta händerna verkar vara väldigt svårt för många.
    Jag tjatar och tjatar på mina barn och jag hoppas innerligt att de förstår vikten av att vara ren om händerna.
    Kram till dig
    //Carina

    SvaraRadera
  2. Gör du det, och hoppas att både du och mamsen mår bättre :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Antar att personalen på tapasrestaurangen inte hade tvättat händerna. :S

    SvaraRadera
  4. Otur! Hoppas du hann med att ha lite kul också.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men blä! Det var väl en semesteraktivitet du borde sluppit vara med om.
    Hoppas resan var okej iaf och att både du och mamma mår bra. *kram*

    SvaraRadera
  6. OJ, det låter som om du haft en händelserik resa. Hoppas du mår bättre nu.Vet av erfarenhet hur det känns..

    SvaraRadera
  7. Stackare! Att många "glömmer" tvätta händerna ser och hör man hela tiden på campingen också! Otroligt egentligen!

    SvaraRadera
  8. Ojdå inte så skoj... Känner igen mig från den tiden jag led av fruktansvärd IBS. Numera är jag hård som sten i magen...

    SvaraRadera
  9. Vilken sabla otur du hade! Stackare!

    Varm kram!

    SvaraRadera
  10. Fyyyy,,Hoppas du mår bättre nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. usch o fy för att tillbringa så lång tid på en toa och må sådär .....usch o fy för tvättningen också, jag har nog tjatat ihjäl mina små och ber en bön att det har hjälpt :-)

    SvaraRadera
  12. :( mycket tråkig historia. Hoppas att du mår bättre. Och att din mamma är okej. Stor kram!

    SvaraRadera
  13. UFF DA!! Ikke bra! Haaper du ble raskt bedre saa ikke turen blev sengeliggende. Gleder meg til aa hOre mer om Dublin! Kram

    SvaraRadera
  14. Hoppas du mår bättre nu och det där med handtvättningen är så sant. Jag påpekade en gång för min väninna att hon glömde tvätta händerna, svaret jag fick var:
    -Men jag kissade bara!
    ...????

    SvaraRadera
  15. Skönt att du kom iväg men tråkigt att du blev dålig! Hoppas du återhämtat dig nu.

    SvaraRadera
  16. Hoppas du har hämtat dig från resan och att din mor mår bra!kramar

    SvaraRadera

Ja, och...?