QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

03 oktober 2011

Award från.....

......... Jeurima, Blås på, Märta! och Tankar vid midnatt:

Fullför nedanstående meningar:

1. När ingen ser/hör mig så.....händer det att jag släpper en fri, okvinnlig prutt
    utan att smyga den.

2. Jag går aldrig hemifrån utan....nycklar och mobil.

3. Min blogg heter som den gör för......att jag faktiskt är skånska och bor i Oslo!

4. Om jag vågade så skulle jag.....sagt ifrån mycket mer än det jag gör.
     Fast å andra sidan blir jag ju hörd när jag faktiskt säger något!

5. Om 10 år kommer jag att......pyssla med mina barnbarn.


Jag gör som vanligt; hoppas att den som känner sig manad tar den!

17 kommentarer:

  1. Va kul!
    Jag har fått den så jag jobbar på den senare idag :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kul och Grattis till din AWARD. Ha en go vecka nu vänenn. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Grattis till ditt award!
    Ser att vi har en hel del gemensamt...*ler*

    SvaraRadera
  4. Den Awarden var du värd från alla håll och kanter och kul att läsa lite mer om dig.....fast att du är skånska vet ju i alla fall jag redan och att du bor där du bor det har jag också förstått! Ha!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden! Så du är så mänsklig du ;-)

    SvaraRadera
  6. Tänk det händer att även jag pruttar.

    SvaraRadera
  7. Ettan händer nog alla lite till mans

    SvaraRadera
  8. En kul en och nice to now!

    SvaraRadera
  9. En kul en och nice to KNOW...skulle det ju vara! Typiskt mig att stava fel *fniss*

    SvaraRadera
  10. Kuligt,,jag antar den =)

    SvaraRadera
  11. Hej,
    Så även du är mänsklig!
    SV: Jag har lagt ut receptet på min Sidenhus kaka nu. Gå in på
    www.carinaskafferi.blogspot.com
    så ska du hitta receptet där + en massa annat gott.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  12. Efter många turer och fel adress skrivet av mig så är ditt mail på väg... Tack för dina svar !!! Kram

    SvaraRadera
  13. Ja en fjärt är det nog ingen som håller inne med i ensamheten.
    Stort grattis till Awarden..

    SvaraRadera

Ja, och...?