QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

19 september 2011

Lite frustrerad sådär....

Men som det blev! Människan som skulle ta emot mig var sjuk, och därmed visste ingen annan hur det var tänkt. Inte kom jag in i dom systemen jag behövde tillgång till iheller. En vänlig själ gick igång med att försöka lotsa mig genom lite av det jag skulle börja lära, sen försvann hon på ett drygt två timmar långt möte, och ytterligare en annan dame skulle då hjälpa. Men hon gjorde på ett annat sätt. Så där satt jag med två olika sätt att utföra en uppgift utan att ha fullt grepp på någon av dem. *suck.....*

Sååå....vad har jag lärt idag?    *vet inte.....*
Har jag lärt något?    *troligen.....*
Kommer jag att lära något?    *förhoppningsvis.....*

Det kunde börjat bättre......

20 kommentarer:

  1. Jobbigt... Men alla är vi barn i början! Nya tag i morgon!

    SvaraRadera
  2. Men så är det alltid på nya jobb. Man går ut en stund på toa och tänker 'men vad är det här? Det går aldrig' - men det gör det. Snart!

    SvaraRadera
  3. Vilken trist start! Gör en nystart imorgon så ska du se att det känns bättre. *kramen*

    SvaraRadera
  4. Men oj. Imorgon kanske då? :)

    SvaraRadera
  5. Det blir bra ska du se, du verkar ju kunna se saker från den ljusa sidan, så du, det löser sig!
    Lycka till, igen :)

    SvaraRadera
  6. Nämen va tråkigt! Hoppas den som ska leda dig in i det här frisknar till fort.

    SvaraRadera
  7. Hmm, men alltså nu kan det ju bara bli bättre? *sa den obotlige optimisten;-)* Håller tummarna för en ljusare vecka iaf!

    SvaraRadera
  8. Men då. Ja, hoppas det blir bättre. :)

    SvaraRadera
  9. Se det från den ljusa sidan! Nu kan det bara bli bättre! :-)

    SvaraRadera
  10. klart du kommer att lära dig något, förhoppningsvis dina arbetskamrater oxå att de inte överger en kollega på det viset

    SvaraRadera
  11. Asch då! Kan dom bara inte sätta dig i en chefsposition med en gång, så kan du lära andra!? Klem!

    SvaraRadera
  12. Det kommer att bli bättre!

    Må så gott!

    SvaraRadera
  13. Frustrerande! Jag hade blivit stressad- avskyr såna situationer som du hamnade i. Hoppas att det blir bättre nästa gång.

    ..och du - jag tycker väldigt mycket om dig med :)KRAM! och tack för att du är du.

    SvaraRadera
  14. Da kan det jo bare bli bedre, sant? Blir det for ikke er jeg her for en virtuell kaffe ;)

    SvaraRadera

Ja, och...?