QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

30 september 2011

Kvinna/Man-tänk

Maken far till hemlandet (mitt) genom dom stora, starka, tysta skogarna fulla av förvirrade älgar. Senast nu i onsdags. Det enda jag då ber om (i tillägg till svenska dameblader) är att han sms:ar när han är väl framme. 
Jag väntar troget, och så kommer sms:et: "Bilen går kjempebra!"

Ibland tänker vi så olika han och jag.

19 kommentarer:

  1. nu hittade jag in hit.
    Tänk så det kan bli. Tack för ett gott skratt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror dom tänker mer ekonomiskt än känslomässigt ;-) Fredagskram vännen!

    SvaraRadera
  3. Om bilen går bra är maken glad och hel! :-)
    Fredagskram härifrån också!

    SvaraRadera
  4. Ganska vanligt, tror jag!
    Inte tänker vi lika och pratar heller inte samma språk, vi kvinnor och män :)

    SvaraRadera
  5. Ja, nog är vi olika alltid...

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Typisk menn ;)
    God helg til deg!

    SvaraRadera
  7. Hahaha! Karlar och deras bilar! :D

    SvaraRadera
  8. Klart han skriver om sin nya bil ! :-)

    SvaraRadera
  9. Det undrar jag med. Råkade oxå ut för en bilincident med mannen i veckan

    SvaraRadera
  10. Hahaha..ja vad olika vi tänker ;-)
    kram/caja

    SvaraRadera
  11. Är bilen bra är de lyckliga de små liven. Är de lyckliga, är vi lyckliga, eller?

    SvaraRadera
  12. Tydligt prioritet från maken din... Kram

    SvaraRadera
  13. Förvånad?...ööööö....nääää...

    SvaraRadera

Ja, och...?