QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

12 september 2011

Indienønsker

Imorse kvistade Maken återigen en sväng till Indien, denna gång på business class.
(rena vansinnet att han inte gjorde det förra gången, spør du meg) Jag hoppas han
får möjlighet att shoppa en sån här tunika till mig igen, och har den här gången bett honom om att se efter en i silver eller svart.

Vad tror du om det? Nån annan färg jag borde tänka på? Vad ville du ha gillat?

18 kommentarer:

  1. Blir säkert bra. Han ser ut att veta vad han gör. Maken var också en fantastiskt kompetent shoppare utomlands. Märkligt förresten :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror de kan vara fina i de flesta färger! Röd kanske?

    SvaraRadera
  3. Hur vackra som helst så be honom ta två ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken duktig man du har som shoppar till dej.
    Hoppas du blir böjd med det han kommer hem med.
    Kram

    SvaraRadera
  5. En sväng till Indien..hihi jag misstänker att dom finns i maaassor av färger.
    Svart, absolut. Röd till julen.
    En härligt blå.
    Ha dé!

    SvaraRadera
  6. Nydelig!
    Jeg ville hatt en grønn. Elsker grønn....

    SvaraRadera
  7. Åh vad glad jag blir! Svart och silver blir bra på dig med ditt underbara hår, liksom rosa och vinrött och en kall turkos. Jag vill ha en......röd ;-) Kvällskram!

    SvaraRadera
  8. Du kan väl få en i silver och en i svart. Själv skulle jag önskat mig en turkos.

    SvaraRadera
  9. Om någon frågar mig om färg svarar jag alltid blå

    SvaraRadera
  10. Svart :-) Funkar både till vardag och fest :-)

    SvaraRadera
  11. Kornblå, kornblå KORNBLÅ!!!! Jisses vilken bra ide. När kommer den???

    SvaraRadera
  12. vilken färg som helst blir nog bra. EN av varje kanske! :D

    SvaraRadera
  13. Härligt att ha maken som personal shopper! Turkost är vackert tycker jag. :)

    SvaraRadera
  14. Supersnygga kläder! Såna tunikor bör man väl ha en i varje färg...? ;)

    SvaraRadera
  15. En shoppingman är ju guld!!
    Kramiz

    SvaraRadera

Ja, och...?