QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

26 september 2011

ILSKA!!!!

Här skriver Gremlingsmamman om barnprogram för vuxna(?) män som är till att skrika över. Jag känner att något triggades, och får nog inte fred förrän jag hävt mig på samma ämne med lika mycket (mer?) ilska och harme över dessa pissprogram med sikte på vuxna mäns "lilla pojke i själen". I tillägg till Gremlinsmammans två beskrivna skitprogram går jag också i taket på "Mythbusters", jag är så djävulskt trött på dessa idiotfånar som spränger, härjar med silvertejp och testar om öronvax(?) funkar som ljus (hallå???!) med en veke i! Majj Låård säger jag bara!

Dessa program, och många flera intresserar mig MITT i akterkastellet!!!
*hatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahatahata* 

16 kommentarer:

  1. Måste kolla vad Gremlingsmamman skriver om, men Mythbusters, finns det nåt mer vidrigt löjligt! Ilska på du bara, nattikram :-)

    SvaraRadera
  2. Inget av de program hon nämner känner jag igen. Jag är hopplöst passé.

    SvaraRadera
  3. Jag känner inte till de du beskriver men ur ett positivt perspektiv är jag glad att du slapp din makes förkylning och att din dator fungerar :)

    SvaraRadera
  4. Skönt! Du tog i så jag slapp!!! Håller med på varje punkt.

    SvaraRadera
  5. Men! Jag fullkomligt älskar de där fiskarna. Och discovery channel. Och kräks istället på Hollywoodfruar! Nu kände jag mig lite utanför och udda här ju! :D

    SvaraRadera
  6. Det är många program man undrar hur de fått råd att producera...

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera
  7. oj!
    andas in...
    och...
    andas ut...
    Känns det bättre?
    Om inte, visa vem som bestämmer, tryck på OFF ;)

    SvaraRadera
  8. Jag tror inte ens att jag orkar bli arg :)
    Men jag skrattade gott åt gremlingsmammans inlägg och skriver under på allt. Bäst av allt är ändå att ha valet att inte titta. Det nyttjar jag varje kväll!

    SvaraRadera
  9. Jag läste din kommentar gällande kulspetspennan inne hos Lippe. Nästa gång du blir galen på nån med penna så upplys dem om att det är vetenskapligt bevisat att det är ett tecken på att man är sexuellt understimulerad när man håller på att knäppa med pennor på det viset!! Möjligt att de slutar då kanske??

    SvaraRadera
  10. Maria: Han jag känner hade dånat om jag sa det till honom!

    SvaraRadera
  11. Det finns typ 3 kanaler som vi tittar på och det är Discovery, tv4fakta och TLC. Resten är så mycket skit så jag kräks! Så hellre Mythbusters än Hollywoodfruar och all annan skit(håller med Märta!)!

    SvaraRadera
  12. Men hjärtat! Titta inte på skiten. Väldigt enkelt ju!

    SvaraRadera
  13. MF: Men min MAN ser ju på det! DET är problemet! (han borde ju BARA se på MIG!)

    SvaraRadera
  14. Jag är så glad att tv-tittande är tillfället ute ur mitt av ekonomisk prio och har varit så sen juni. Att slippa betala avgift för fast telefoni,kabel och licens spar mig cirka 750 kr/månad som vi kan ha roligare för. Döttrarna gillar det inte men jag saknar den inte. Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?