QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 augusti 2011

Lyllos mig!


Jag har gulliga bloggvänner jag!

Dom fina hjärtknapparna har jag fått av Malde,
vars man det faktiskt var som hittade affären i Prag!

Dom fina blå glasknappsen hade Shamrock godheten att köpa till mig.

En manlig bloggvän har t o m letat knappar i Afrika!

Jeg er en heldig dame minsann :-)

6 kommentarer:

  1. Hjärtan och glitter till en hjärtlig och glittrig dam :-)

    SvaraRadera
  2. Hjärtknapparna var häftiga

    SvaraRadera
  3. Fina vänner och fina knappar.:)

    SvaraRadera
  4. så snällt! jag måste erkänna att jag tänker på dig varje gång jag söter på en eller annan knappförsäljning :)

    SvaraRadera
  5. Åh Malla så jättejätteroligt!
    Kram på dig söta vännen!

    SvaraRadera
  6. De blåglittriga knapparna är väldigt fina! Fina knappar till en underbar Vän!

    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?