QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

07 augusti 2011

Djursex

Det är uppenbart att vi minst en gång i året agerar snigelbordell, för nu har det varit snigelporr a' la mass igen. Det ser jag av de slemmiga spåren från överkant till nederkant på fönstret. Jag ska bespara er synen, för det är inte vackert. Den som mot förmodan känner sig stark i själen (och inte minst i magen!) kan kolla in fjolårets tillsvarande sexpartaj här:

Uärk!

25 kommentarer:

  1. Usch, ja, småäckligt.....varför är dom inte söta, tro, dessa slemmiga djur...kram

    SvaraRadera
  2. Urrk...går dom inte utrota på nåt sätt????
    Ha en bra dag i Norgelandet!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sniglar är så päckliga att man spyr bara vid tanken!!!

    SvaraRadera
  4. Sätt upp skyltar och ta inträde. Det finns säkert folk som betalar för att se sånt

    SvaraRadera
  5. URK så äckligt! DÖDADÖDADÖDA säger jag bara...

    SvaraRadera
  6. Jag vågar inte titta...har nyss ätit frukost.

    SvaraRadera
  7. Men alltså; dom här är BRA sniglar, för dom kvärker eventuella mördarsniglar, he he (ondskefullt skratt). Leopardsniglar heter dom, ganska stiliga faktiskt.

    SvaraRadera
  8. Tack för synbesparingen..uuuääärrrkkk

    SvaraRadera
  9. Kan bara hålla med övriga ;-)

    SvaraRadera
  10. Mens jeg, jeg sier bare; "RÄDDA SNIGELEN, DØD ELLER LEVANDE!!!"

    SvaraRadera
  11. Slämmiga sniglar kan jag klara mig utan... Blää!

    Hoppas allt är bra med dig för övrigt! Kramis!

    SvaraRadera
  12. Vinbärssnäckor tycker jag om (nej, jag äter dem inte) men sniglar utan hus/skal tycker jag är äckliga (nej, jag äter inte dem heller).
    Tack för att jag slapp se dem.

    SvaraRadera
  13. Jag gillar inte kryp av något slag. Fast sniglar har jag då inte sett många av häruppe. Snigelsex har jag aldrig sett och vet inte om det skulle hetsa upp mig eller avtända.

    Dom kanske hade tittat in i ert fönster och blivit inspirerade? Har du inte tänkt på det. Det kan ju vara ert eget fel om ni hade inspirerande sex framför dom och som dom kopierade på det enda sätt dom kunde, genom slemmigt snigelsex.

    Kramkram!

    SvaraRadera
  14. De tar för sig, de där slemdjuren.

    SvaraRadera
  15. Hur lång tid tar det för dem att sexa? (gillar i och för sig inte ordet sexa, men det får duga i djursammanhang.)

    SvaraRadera
  16. Men urk, varför just i fönstret liksom ?! :-)

    SvaraRadera
  17. Liknande träffar här :-(

    SvaraRadera

Ja, och...?