QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

06 juni 2011

Uthottad

I flera dagar har jag varit nekad åtkomst till min blogg; utkastad varje gång. Ikväll skickade jag in till bloggersupport, (på den sidan när man försöker logga in) fick svar på mail och klickade vidare på en länk till något som heter "password recovery", där jag faktiskt skrev in samma passord som innan. Det funkade! Så detta skriver jag för att tipsa andra som tydligen haft samma problem i hopp om att kunna hjälpa.

En av killarna på mitt jobb säger att tjejer generellt sett är för rädda för att klicka runt, i rädsla för att göra något galet. Maken säger också att det inte ska vara så lätt att förstöra något, utan att det mesta är ganska skyddat.

Så jag klickar jädrar i det runt, blir det för galet får Maken agera dataguru!

19 kommentarer:

  1. Bra du fekk hjelp!
    Eg klikkar no rundt eg, er ikkje det minste redd :)

    SvaraRadera
  2. haha ja klicka runt du bara :)

    SvaraRadera
  3. Jag väntar på Mallas Leon, han ska få klicka runt utav bara helskotta ;-)

    SvaraRadera
  4. :-D Våga tok-klicka!!

    SvaraRadera
  5. Jag kan fortfarande inte kommentera som inloggad på din blogg? Hoppades att ditt klickande skulle gjort skillnad, men jag får tydligen klicka mig vidare så länge!?
    Är det bara jag som måste kommentera anonymt hos dig?

    //AprilSus

    SvaraRadera
  6. Här får jag höra att jag tar sönder mina datorer (som om jag haft många ... ) för jag pillar och trycker för mkt (vilket jag inte gör ) ...

    SvaraRadera
  7. Jag har också haft problem att kommentera. Inte bara på den här bloggen utan även andra Blogspottare. Idag fick jag även ett mail från en läsare som sa att hon inte kunde skriva kommentarer på min sida längre. Vad är det för fel???

    SvaraRadera
  8. Tack för tipset! Inte för att jag haft problem, men kanske får!

    SvaraRadera
  9. Klicka på du, inget händer ju ändå:)

    SvaraRadera
  10. Flera har problem, jag vet inte varför...

    SvaraRadera
  11. enig med maken, og jeg klikker i hytt og pine. Men jeg gjorde noe feil en gang, slik at hundrevis av bilder forsvant!! Så litt forsiktig må man nok være.

    SvaraRadera
  12. jeg eier verken skamvett eller forstand så jeg klikker både titt og ofte ;)

    SvaraRadera
  13. När det kommer till Blogger vet jag inte vad som gäller för ibland bara ballar det ur för att de gör om någon funktion och så ska alla fatta det utan att man får veta det?! Suckar och klickar precis som jag brukar!

    SvaraRadera
  14. Ok, tack för tipset. Jag har bara haft problem via mobilen, än så länge. KRAM

    SvaraRadera
  15. Tack för tipset. Bra att du kunde få hjälp.

    SvaraRadera
  16. Tack vännen...bara att klicka på då :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  17. Var med och tävla om Måltidsmåttet i min blogg. Lottar ut två stycken och nya tävlingar kommer upp lite då och då! Det enda ni behöver göra är att skriva en kommentar om att ni är med & tävlar, och för att öka chanserna till att vinna länka tävlingen i er blogg eller på Facebook.

    Gå ner i vikt på ett sunt sätt enligt tallriksmodellen. Jag har gått ner 2,5 kg på en vecka =).

    Tävla här! http://yarp.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-maltidsmattet.html

    Mer om måltidsmåttet kan ni läsa på www.maltidsmattet.se

    KRAM

    SvaraRadera

Ja, och...?