QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

05 juni 2011

sunday in the suburb

Nämen om man kanske skulle ta och stryka lite? Nästa vecka jobbar jag t om halva torsdagen, sen kommer Sonen. Vi ska köra en sväng ner till Skåne för att hälsa på DarlingMams/Mormor. Sen blir det E4:an upp till FavoritFastern i Stockholm. Enochenhalv busy vecka coming up alltså. Oj! Nu är det sol! Stryket får väl vänta!

Update kl 21:
Fyra tunikor och två blusar på en timme blankt! Va'faen hände liksom?!
Måste ha varit vinet jag drack till maten....*hueskak*

17 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i! Njut av solen, stryket kan vänta till en mulen dag.

    Ha en fin söndag!
    Kramis! /AprilSus

    "Kan inte kommentera inloggad hos dig?"

    SvaraRadera
  2. Ja, ut och njut i solen!!

    SvaraRadera
  3. Det blir en riktig road trip för dig och sonen, men jag tror du tycker det är bäst för sonen är med!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Stryket finns kvar, men solen kanske går i moln. Rätt prioritering!

    SvaraRadera
  5. Stryka borde även jag men hur kul är det?

    SvaraRadera
  6. passa på och njuta av solen!!
    Vilken roadtrip du ska på :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Maken kan väl stryka när du är ute och roadar!?

    SvaraRadera
  8. FV: Jamen jag ska ju HA MED det jag stryker ju!

    SvaraRadera
  9. Skåne minsann? Sväng inom Höör och hälsa på oss! ;o)

    SvaraRadera
  10. ja, hvem står vel inne og stryker nå??

    SvaraRadera
  11. WB: En galen svenske kanskje....?

    SvaraRadera
  12. Det gäller att prioritera rätt ;-)

    SvaraRadera
  13. Hälsa hemlandskapet från mig ......jag lär inte se det förrän närmre sommaren

    SvaraRadera
  14. Just precis-prioritera bör man! Solen kanske snart går i moln!

    SvaraRadera
  15. Prioritera solen och njutningen!

    Önskar dig en härlig kväll!

    SvaraRadera
  16. Med det tempot skulle du hinna igenom min garderob på nolltid.
    Kom hit vettja!! :-)

    SvaraRadera
  17. Så bra att du gick ut i solen innan den gick ner.

    Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?