QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

01 juni 2011

Sol imorrn?

Okej. Det har lugnat ner sig. Jag har varit hos en annan sjukgymnast och blivit knäckt. Totalt miss(be)handlad. Bra, men aj vad ont. Man orkar ju inte köra på med ånga pysande ur postischen då inte. Nej, nu sitter jag fint i soffan och konsar väldigt på att aaaandaaaas utan att skrika. Och utan att slå Maken. Det går fint. Härligt med ledigt imorgon. Najs frukost att se fram emot. Mmmm.....livet kan vara bra.

9 kommentarer:

  1. En riktigt bra frukost till dig önskar jag. Och en bra natt innan också...

    SvaraRadera
  2. Fint med positiva toner från grannlandet!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det onda från "misshandeln" är mycket bättre imorgon. Och att solen skiner. Här på ostkanten skiner den så att den håller på att gå sönder tror jag:)

    SvaraRadera
  4. Men, inte slår du honom? ;)

    SvaraRadera
  5. 4U2: Näe, inte varje kväll...

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår liite bättre nu!
    Jag jobbar med ryggövningar så att min lilla rygg ska bli bättre...

    SvaraRadera
  7. Japp, sol idag. Sv: Två vätskefyllda tumörer som dom tror(?) är ofarliga. Tufft...

    SvaraRadera
  8. Ajajaj, hoppas det går över.

    SvaraRadera

Ja, och...?