QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

28 juni 2011

Le norwegische bulle

Jag har två sjukgymnaster; den ena knäcker, den andra masserar. Nu var jag hos
"Knäcke" igår, och då sa han att jag var lite liksom framtung så att säga. Skulle räta
mer på ryggen typ "först kommer Los Tuttos och så kommer Fru Oslo." Uhum....okej.
Idag har jag varit hos "Masse", och han har knådat. Jag känner mig lite som nåt slags bakverk, med två överjästa amerikanska xxl-bullar fram med lite toscaglasyr på.

Men jag är god! 

10 kommentarer:

  1. Javisst är du god! Helt igenom! Och du får bo i Norge.....Kramar

    SvaraRadera
  2. Blundade...och jo, jag kunde absolut se det framför mig ;-D

    SvaraRadera
  3. Och det är väl det viktigaste :D

    SvaraRadera
  4. Vilken bild jag får i huvudet :-)

    /oinloggad Malde

    SvaraRadera
  5. Hahahaha, jag tycker minsandten inte att det stämmer, jag.

    Först kommer väskan, och sen kommer fru Oslo. Eller hur var det nu?! ;-)

    SvaraRadera
  6. Det är inte lätt när andra talar om hur kroppen ska hållas! Böj på knäna, sänk axlarna och upp med medaljongen! Piuuuhhh...

    SvaraRadera
  7. Åh, du är det godaste som finns! Noll koll på var Mannen är, bara att det är i Oslo, 2 km från absoluta centrum. Nattikram!

    SvaraRadera
  8. Det är inte illa det.

    Och någon gång lärde jag mig att öronen ska vara "i sync" med axlarna = alltså ovanför... ;)

    SvaraRadera
  9. *hahaha* Ja det är väl inte det sämsta, snarare rätt så trevligt :)

    SvaraRadera

Ja, och...?