QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

10 juni 2011

i Skåneland

Igår förmiddag kom Sonen ner med flyg medan jag jobbade halv dag, och sen körde vi till DarlingMams/Mormor. Vi kom fram vid 22:30-tiden, och i morse skulle jag lämna bilen på service kl 07:00. Det kändes väldigt tidigt, det kan jag säga. Men nu är den klar, och vi kan dra ut på nya äventyr.

Vad ska ni göra i den här amputerade helgen då?

15 kommentarer:

  1. Sitta och kura i regnet......kramar

    SvaraRadera
  2. Jag ska kanske, kanske åka till Simrishamn i helgen. Om kroppen vill och vädret är fint!

    SvaraRadera
  3. Välkommen till Skåne! Du kom med solen!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas på att kunna sola, gå ner 10 kg och förbereda mig för en viktig tilldragelse nästa vecka

    SvaraRadera
  5. Åhhh nu längtar jag ju hem!!
    Ha en skön helg nu

    SvaraRadera
  6. Simma, satan i gatan vad hett det är!!

    SvaraRadera
  7. Det blir nog inte många knop denna helgen, vet inte om jag håller på att bli sjuk? Har huvudvärk för tredje gången sen igår. Dottern ska åka till Turklandet idag och vi köra henne och pojkvännen till flygplatsen och imorgon kommer sonen sleten hem från en swedenrock vecka.....imorgon ska smabon jobba på fotbollsmatchen, annars är det inget special ;-)

    SvaraRadera
  8. Välkommen hem till Skåne!

    Om en stund ska jag tömma förrådet på påsar innehållande gamla tidningar och reklampapper. Sedan står valet mellan Kallis och en tur till Smygehuk, där Söderslättsdagen äger rum idag.

    Men visst försvinner pingsten litegrann nu är måndagen är "vanlig dag"?

    SvaraRadera
  9. Hitills har jag druckit trehundra tjugotvå koppar kaffe... Så denna helg= helt okej;))
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Lördagen i Stockholm med supersommarvärme o söndagen med funkiskören då vi ska busa, flabba o grilla korv. Med andra ord en riktigt härlig helg <3

    SvaraRadera
  11. Playan och brassestolen!

    SvaraRadera

Ja, och...?