QUE??? Norsk og svensk ordliste i rubriklinjen här -----------------------------------------> lyft blicken ett hack upp!

*********************************************************************************************************

24 juni 2011

Europe

"Uauauauau-uauauaua-uauauauau-uauauauau"

Jag ska börja laga ma-ha-h-at,
slänger fram ett fat,

död kyckling uppå dä-hä-är,

"uhuuuuuuuuu....."

på med litt så-hå-h-ås......

In i ugnen 45 minu-hu-huuuu-ter,
koka ris och koka broccoli....

"koka broccoli"

Jättejättehu-ungrig....

(instrumentellt pausefyll, tänk själv)

It is finally middag!!!!

Mel: It's the final countdown
(rel fritt tolkat)

13 kommentarer:

  1. Hahahaha, er færdig af grin :o))

    SvaraRadera
  2. :-))))) TOKFIA!! Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! Underbart!!!

    SvaraRadera
  4. :D

    Hoppas den döda fågeln smakade gott!

    SvaraRadera
  5. haha - jag åt död kyckling igår. Men vi hade inte lika bra receptmelodi

    SvaraRadera
  6. haha...... Det mesta går lättare med musik (och sång) Hoppas det blev en smaklig spis!

    SvaraRadera
  7. hahaha, en sjugande kock ?

    SvaraRadera
  8. Finns få tillfällen jag så innerligt önskat mig en videoblogg. :)

    SvaraRadera
  9. skarpt! här springer hönorna levande - äggen äter vi upp dock!
    hälsar tanten i dalsland//

    SvaraRadera
  10. Ha, ha kul!

    Hoppas din midsommar varit fantastisk!

    SvaraRadera
  11. Hahaha du ä ju för skön du! Önskar jag hade kommit på en något sådan att skriva! Kram

    SvaraRadera

Ja, och...?